De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips XD6142/12 Tas op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

GSu 02-07-2024

Mooie en complete Philips stofzuiger voor de prijs

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Ik heb deze stofzuiger mogen testen en ben er zeer tevreden over.

Deze stofzuiger met zak ziet er goed uit en is compact en licht van gewicht. Uit de doos was deze makkelijk in elkaar te zetten en heeft verschillende opzet stukken voor hoeken etc. Was blij verrast met deze extra mogelijkheden.

Verder werkt de stofzuiger redelijk stil en is krachtig met zijn 900 watt vermogen. Ik heb er tapijt en laminaat mee gezogen, met een goed resultaat. Wel oppassen om de borstel uit te klappen ivm krassen op laminaat.

In vergelijking met mijn oude normale stofzuiger, en een steelstofzuiger is deze Philips een goede allrounder met de juiste kabel lengte, en ook lichten in de zuigkop. Jammer dat deze wel met 3 losse batterijen moet vs mijn Steelstofzuiger die dat zonder batterijen kan.

Zeer tevreden over deze stofzuiger voor de prijs en kan het zeker aanraden.

Pluspunten

• Krachtig en stil
  • Goed stofzuigresultaat
  • Perfecte kabel lengte
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Led in zuigkop met losse batterijen

H****************@h********** 01-07-2024
Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Fijne stofzuiger, relatief stil wat ik erg prettig vind.
Daarnaast zuigt hij alle oppervlakken goed schoon, af en toe gaat dit voor tapijt iets zwaarder, maar dan kan je de zuigkracht iets aanpassen. Ik vind het wel vervelend dat je allerlei losse onderdelen erbij krijgt die niet opbergbaar zijn in de stofzuiger zelf.
De stofzuiger wordt geleverd met stofzuigerzakken dus dat is erg fijn, dan kan je gelijk aan de slag.